بازار مصالح و محصولات معمار

بازار مصالح و محصولات معمار

شرکت بازار معمار در زمینه فروش مصالح ساختمانی مانند شن آجر و سیمان و گچ وسنگ فعالیت دارد
بازار مصالح و محصولات معمار

بازار مصالح و محصولات معمار

شرکت بازار معمار در زمینه فروش مصالح ساختمانی مانند شن آجر و سیمان و گچ وسنگ فعالیت دارد

سقف کششی

سقف کششی BELTENDO

بلتندو مدرنترین سقف کاذب دنیای امروز است ,  که تمام رویای شما را درباره سقف به حقیقت تبدیل میکند.ردپای این نوع سقف ها در کشورهای باستان همچون مصر , یونان و روم یافت شده که تاریخچه حضور آن به طاق های آنتیک در اهرام سنگی برمیگردد.

تنوع رنگی و سهولت در شکل پذیری BELTENDO  شما را قادر به ابداع سقف استثنایی و منحصر به فرد بر اساس طراحی خود می سازد.

این سقف جهت کوتاه کردن ارتفاع فضا ,  مخفی کردن سیستم تهویه ,  سیستم های اعلام حریق ,  برق و غیره طراحی می شود.همچنین فضا را از سروصدا (آکوستیک),  نشست آب و از دست دادن حرارت و گرما محافظت می کند.

با استفاده از این سقف به راحتی می توان شکاف ها  , ترک ها و عیب های مختلف سقف اصلی همچنین زیر ساختهایی نظیر تجهیزات برقی , الکترونیکی و تجهیزات کامپیوتری را به خوبی مخفی نمود.

سقف های کششی

 

سبک ترین سقف کاذب جهان

سقف کاذب بلتندو با ورن 180 تا 300 گرم در هر متر مربع سبکترین سقف کاذب دنیا نام گرفته است.سطح سقف از فویل PVC تشکیل شده ,  بنابراین بسیار سبک بوده و فشار و باری به ساختار قبلی سقف اضافه نمی کند زیرا روکش سقف بر روی پروفیل های مخصوص که قبلا در سرتاسر محیط نصب و مستقر شده اند,  کشیده می شود.علاوه بر کاربرد این محصول در سقف,  در مصارفی همچون دیوارهای پوششی ,  توزیع کننده های نور ,  پنل های متحرک نمایشگاه ها و شکل های ابداعی استفاده می شود.

سقف های PVC BELTENDO  با ضخامت حداکثر 1/0 الی 5/0 میلیمتر در 98 تنوع رنگی با انواع پوشش های براق ,  مات ,  جیر و بافت دار در کوتاهترین زمان ممکن در حالت های مختلف مسطح , خمیده و منحنی شکل نصب می گردند که هر کدام ویژگیهای منحصر بفرد خود را دارا هستند.

BELTENDO  قابل اجرا در تمامی اشکال عمودی ,  افقی ,  موجی و بیضی می باشد و قابلتی تلفیق با انواع با انواع سقفهای کاذب (کناف , MDF, گچ و ...) را دارد.

 

سقف های کششی

ضد حریق

BELTENDO  دارای خواص ضد اشتغال بوده و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی است.خصوصیات فیزیکی خود را در دمای محیطی 20- تا 60+ درجه سانتیگراد حفظ می نماید و دارای خواص عدم ذوب و عدم ایجاد گاز سمی هنگام آتش سوزی (class M1) می باشد.

مناسب جهت بیمارستانها واتاقهای جراحی و محیط های استرلیزه

مواد تشکیل دهنده پوشش این سقف دارای آنتی باکتریال است به همین دلیل بسیار جهت پوشش بیمارستانها و کلیه مکان های استرلیزه می باشد.

 

مناسب جهت استخرها و محیط های مرطوب

این محصول در برابر رطوبت مستقیم و غیر مستقیم مقاوم می باشد و خود یک نوع حصار ضد رطوبت و بخار دارد که حفاظتی است برای سطوح سقفها و قادر به رهاسازی بخار و رطوبت از محیط و پیرامون در هر زمان بوده و همچنین اجازه دسترسی به خدمات و تجهیزات مکانیکی واقع در پشت سقف را فراهم می سازد.

 

موزاییک واش بتن

محصولی است با پایه ی که به روش ویبره و پرس در دو مدل فرچه که دارای سطحی برجسته و ماشینی (آنتیک) که دارای سطحی صیقلی است فرآوری شده و جهت استفاده در فضاهای بیرونی , محوطه سازی , پارکها ,پیاده روها و سازه های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد.

وزن مخصوص بالا و بافت داخلی فشرده و یکپارچه ی آن با وجودافزودنی پلی کربوکسیلاتی میزان جذب آب آن پائین می آورد که در نتیجه پس از نصب و گذشت زمان تمامی شاخص های کیفی خود را حفظ می نماید.

طیف گسترده ی ابعاد و رنگ بندی این محصول امکان تنوع در طراحی فضاهای مختلف را با توجه به سلیقه , بافت معماری و جغرافیای هر منطقه را فراهم می آورد.همانطور که در بالا اشاره شد این محصول بطور ویبره و پرس تولید می شود , در فرایند تولید این محصول از سیمان پرتلند تیپ 2 ,  سنگدانه های طبیعی ,  معدنی و کوهی شکسته با مش بندی استفاده می گردد و کیفیت این محصول در گرو استفاده از سیمان به میزان استاندارد , افزودنی های خاص با کیفیت و سنگ دانه های طبیعی و مرغوب می باشد , ضخامت واش بتن بین 5 -3 سانتی متر است و سایزهای مختلف آن 30*60,40*40 , 30*30,50*50     سانتی متر مربع می باشد,  این محصول قابل اجرا به صورت خشکه چینی و بند کشی همراه با ملات ماسه سیمان را دارد.

واش بتن های عرضه شده توسط ما   , تماما از بهترین نوع موجود در بازار و تولید شده توسط دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد,  در تمامی محصولات از سنگ دانه های طبیعی (نه اینکه از سنگ دانه های رنگ شده) افزودنی بتن و سیمان عیار 400 استفاده شده است.

 

واش بتن

 

  1. دارا بودن استاندارد ,  تکنولوژی بالا , دستگاههای مدرن و مواد اولیه ی مرغوب در فرآیند تولید.
  2. تراکم یکنواخت سنگ دانه ها در کفپوش
  3. مقاومت فشاری بالا , معمولا 300-400 کیلوگرم در سانتی متر مربع .
  4. مقاومت خمشی بالا 45-55 کیلوگرم بر سانتی متر مربع.
  5. استفاده از سنگ دانه ها با مش بندی یکسان.
  6. استفاده از سیمان پرتلند تیپ 2 با عیار 400.
  7. مقاومت در برابر سرما و نفوذ آب.

   

  • مواد اولیه مصرفی در تولید محصولات :
  1. سنگ سبز
  2. سنگ قرمز
  3. سنگ مشکی
  4. سنگ لیمویی
  5. ماسه دوبار شور
  6. شن نخودی
  7. رنگ پودری قرمز
  8. پودر سنگ
  9. سیمان سفید
  10. پودر سلیس
  11. رنگ پودری زرد
  12. شن 2 ریز بادبری